Büyükçekmece Kedi & Köpek Oteli

Büyükçekmece Kedi  & Köpek Oteli

Canlar; Bize Emanet! Çünkü Onları Çok ama Çok Seviyoruz!

El bebek, gül bebek büyüttüğünüz; en değerli dostunuz, kedi ve köpeğinizi iş, tatil vb. seyahatleriniz yüzünden bir süreliğine tek başına bırakmak zorunda mı kaldınız? Ondan hiç ayrılmak istememenize rağmen maalesef ki birkaç günlüğüne ondan uzak kalmanız mı gerekiyor?

O zaman; kedi ya da köpek otelimize sevimli dostunuzu gönül rahatlığı ile bırakabilir; döndüğünüzde onu eskisinden de daha mutlu ve bakımlı bir şekilde bulabilirsiniz. Konforlu, lüks ve can dostlarınızın 7/24 gözetim altında olacağı köpek-kedi evimizde ona gözümüz gibi bakacağımızın şimdiden garantisini veriyoruz.

Kedi Oteli

Kedilerinizi en lezzetli mamalar ile doyuracağımız, onu sevgimizle ve ilgimizle şımartacağımız kedi oteli; kedilerinizin oynarken büyük keyif alacağı kedi oyuncakları, kedi tırmalama tahtaları ve kediniz için birebir olan pek çok kedi özel eşyalarını bünyesinde barındırıyor.

Yani kediniz; siz çocuğunuza geri kavuşana dek; mükemmel bir ortamda tatil yapıyor.

Kedinizin tatil tadında, içinde eğlenceli bir zaman dilimi geçirebileceği bir kedi otelinde konaklamasını diliyorsanız, hemen bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Köpek Oteli

En sadık dostlarımız olan köpeklerimizi de hiçbir şekilde unutmuyor; onların kendilerini tıpkı evlerinde gibi hissedebilecekleri bir ortamda onlara ilgimizi ve sevgimizi sunuyoruz.

Köpeğinizin dört duvar arasında vakit geçirmekten sıkıldığında onu gün içerisinde sık sık dışarıda ufak gezintilere çıkartıyoruz.

Tuvaleti gelen köpeğinizi ihtiyaç molası kapsamında dışarı gezmeye götürüyor; onun tüm ihtiyaçlarını eksiksiz bir şekilde karşılıyoruz. Diğer kedi ve köpeklerle kavga etmemesi için köpek otelimizin tek kişilik odalarında konaklamasını garantiliyoruz.

Kısacası ona tıpkı sizin gibi yani annesi ya da babası gibi bakıyoruz.

Pet Taksi

Maalesef ki söz konusu kedi ya da köpeğimiz gibi bir evcil hayvanımızla seyahat etmek ve bir yerlere gitmek olduğunda birçok taksi bu konuda bizlere yardımcı olamıyor.

Çoğumuzca bencilce olan bu davranış yüzünden çoğumuz kedi ve köpeğimizle dışarıda dilediğimizce zaman geçiremiyoruz. Şayet; kedi ve köpeğinizle birlikte günün herhangi bir saatinde dışarı çıkmayı diliyorsanız; pet taksi hizmetimizden de hemen yararlanabilirsiniz.

Kedi ve köpeğinizin de binebileceği yani seyahat edebileceği taksilerimiz sayesinde hayatınızı kolaylaştırabilirsiniz.

Kısacası; kedi oteli-köpek oteli ve pet taksi hizmeti veren bir pansiyon ve işletme olarak; her daim yanınızda yer alacağımızın şimdiden sözünü veriyoruz.

Otel ve taksi ihtiyaçlarınızda hemen bizimle iletişime geçebilir; hem sizi hem de kedi ve köpeğinizin sağlığını ve mutluluğunu gözeten işletmemizden randevu alabilir; gözünüz arkada kalmadan yolculuğa çıkabilirsiniz.